1
Leder

Ny næstformand i Storstrøm Forsikring

I dette nyhedsbrev, har vi bedt vores nye næstformand om at fortælle lidt om sig selv, og sin baggrund:

Jeg vil gerne takke selskabets bestyrelse for valget som næstformand i Storstrøm Forsikring. Selvom jeg ikke har været med i bestyrelsen i ret lang tid og ikke har mødt alle delegerede endnu, ønsker jeg at give jer og vores kunder, lidt information om mig selv.

Jeg er 60 år og bosat i Køge sammen med min hustru Gitte, som arbejder som lægesekretær i akutafdelingen på Region Sjællands sygehuse i Køge og Roskilde. Vi har to voksne sønner, Casper, der er læge, og Mikkel, der er tømrer. Begge er gift, og de har givet os fire dejlige børnebørn: Alma på 7 år, Ludvig på 6 år samt Ollie og Caroline, der begge er 4 år gamle.

Til daglig er jeg Direktør og COO i Vinduesvirksomheden Idealcombi A/S, hvor jeg sammen med vores to ejere udgør koncerndirektionen. Idealcombi, er placeret i Thy, og har sit hovedsæde og fabrikker på sammenlagt 110.000 kvadratmeter.

Mit ansvar ligger primært i vores eksterne organisation og ift. alle vores aktiviteter inden for salg og marketing både nationalt og internationalt. Vi har tre salgskontorer i Danmark, hvor jeg overvejende befinder mig på vores kontor, Idealhuset, i Hvidovre. Derudover arbejder jeg også med vores aktiviteter i England, Irland, Norge og Island.

Mine primære interesser inkluderer salg, organisationsudvikling og forretningsudvikling. Jeg elsker at gå på arbejde, og jeg føler mig privilegeret over at kunne sige, at Idealcombi og produktionen af vinduer af højeste kvalitet ikke blot er et job og en levevej for mig, men også min hobby og passion.

Det var i forbindelse med en forsikring af en trailer, at jeg kom i kontakt med Storstrøm. Som en person, der normalt ikke skifter forsikringsselskab hyppigt, begyndte jeg at tvivle på, om jeg egentlig havde den bedste forsikringsdækning, da jeg købte traileren. Jeg søgte dialog og forklaring, men blev ikke meget klogere. Flere af mine venner havde talt om Storstrøm som et selskab, hvor man havde sin egen assurandør, som man kunne tale med, så jeg besluttede at prøve det af.

Det viste sig at være sandt. Nadia kom forbi til en kop kaffe, og inden vi havde drukket færdig, var prisen på traileren halveret. Alt i alt kunne jeg flytte mine forsikringer til Storstrøm og opnå en pæn besparelse på det hele. Kort tid efter ringede Storstrøms formand, Jørgen Hansen, og foreslog, at jeg kunne blive delegeret, hvilket jeg med stor interesse besluttede mig for.

Privat trives jeg i samvær med familie og venner. Mine interesser er mangfoldige, selvom de fire små “trolde,” som Casper og Mikkel har bragt til huset, bestemt har sat en ny og skøn dagsorden for mine prioriteter. Når jeg finder tid til det, elsker jeg køretøjer og har gennem årene samlet en del gamle og moderne motorcykler samt amerikanske klassiske biler. Da mine sønner skulle have knallerter, var det naturligt, at jeg også blev involveret, og det blev begyndelsen på en far og søn-hobby, hvor vi sammen har nydt at restaurere gamle Puch-knallerter, så de står i deres oprindelige stand. Hvis nogle af jer skulle komme forbi Egeskov Slot på Fyn, vil I kunne se nogle af dem, da vi lige nu har 12 Puch-knallerter til udstilling på Egeskov Veteranmuseum.

Dette var lidt om mig, og jeg ser frem til at følge og bidrage til Storstrøm Forsikrings fortsatte rejse. Vi stræber efter at kvalificere os som et selskab, der prioriterer kontrolleret vækst på både top- og bundlinje. Vi vil arbejde i de rette regioner og ikke blot tiltrække, men også værne om de rigtige forsikringstagere, der samlet set giver os den mindste risiko, den bedste bundlinje og de bedste priser for vores kunder. Vi skal være det selskab, som kunderne bedst kan lide, og vi er allerede godt på vej.


Bedste hilsner til alle,

Claus Winther

2
Nyt erhvervskoncept

Nyt koncept for håndværksvirksomheder

Gennem det seneste år har vores erhvervsafdeling arbejdet på at forbedre vores produkter og services. Nu introducerer vi et nyt erhvervskoncept, der specifikt henvender sig til håndværksvirksomheder.

Det nye koncept tilbyder flere fordele, ud over vores eksisterende forsikringsbetingelser for erhvervskunder. Vi stræber konstant efter at udvikle og forbedre produkter og dækninger for at imødekomme vores kunders behov på bedst mulig vis. Vi konstaterer, at markedet hele tiden er i bevægelse, og derfor er det vigtigt for os at være på forkant med udvikling og fornyelse.

Storstrøm Forsikring lægger stor vægt på den personlige kontakt til vores erhvervskunder, og vi har et dedikeret erhvervsteam, der udelukkende betjener vores erhvervskunder inden for både privat- og erhvervsforsikring. De står til rådighed for både telefoniske og personlige møder, alt efter hvad vores kunder foretrækker.

Særlige fordele ved håndværkerkonceptet

Underforsikringsgaranti

Hvis der opstår en skade, der er omfattet af forsikringen, vil der automatisk være en overdækning på 25% ud over den forsikringssum, der er angivet i policen. For at sikre underforsikringsgarantien skal forsikringssummen være korrekt fastsat ved tegning af forsikringen eller ved senere ændringer. Vi anbefaler altid, at vores kunder kontakter en af vores erhvervsrådgivere ved større nyanskaffelser for at justere forsikringssummen.

Ingen selvrisiko på glasskader

Hvis der er tegnet glas- og sanitetsdækning på bygnings- eller løsøreforsikringen, vil der ikke blive opkrævet nogen selvrisiko ved glasskader.

Én selvrisiko pr. skadesbegivenhed

Ved skader, hvor der er involveret flere forsikringer, vil kun den højeste selvrisiko blive opkrævet.

Fordele ved erhvervs- og produktansvar

Udover vores almindelige forsikringsbetingelser omfatter vores erhvervs- og produktansvarsforsikring særlige gratis fordele og udvidelser, som automatisk meddækkes, når sådan en forsikring oprettes hos Storstrøm Forsikring.

Vi tilbyder også dækning for følgende:
  • Skader forvoldt af antagne underentreprenører/-leverandører, når den forsikrede har hæftelsesansvar, og der ikke er en anden ansvarsforsikring, der dækker.
  • Ansvarskade forvoldt ved ny-, om- eller tilbygning, når den forsikrede er bygherre på egen virksomhed, herunder også op- eller udgravningsarbejder.
  • Dækning af følgeskader ved mangler eller andre ikke-kontraktmæssige egenskaber ved produkter eller arbejdsydelser. Bemærk, at seriefremstilling ikke er omfattet.
  • Efter aflevering af arbejdet dækker forsikringen også ansvar for skaden på selve produktet eller arbejdsydelsen.
  • Dækning af skade på ting, som den forsikrede har i varetægt, herunder ting til behandling og bearbejdning, både under og efter arbejdets udførelse.
  • Dækning af erstatningsansvar ved den forsikredes egen anvendelse af lifte, kraner eller andre former for løfteredskaber.
  • Dækning af skade/tab, der konstateres efter ophør af den forsikredes enkeltmandsvirksomhed, hvis ejeren kan dokumentere mindst 3 års erhvervs- og produktansvarsforsikring hos os inden ophøret, og den fortsættende virksomhed er forsikret hos os.
  • Dækning af tab af nøgler, som den forsikrede har i sin varetægt, f.eks. i tilfælde af tyveri fra bygninger eller køretøjer. Dette inkluderer omstilling af låse samt genfremstilling af nøgler.
  • Dækning af skade, der opstår under traditionelle ud- og opgravningsarbejder under de betingelser, der er nævnt i vores forsikringsvilkår.
  • Dækning af varmt arbejde i henhold til de generelle forsikringsbetingelser for erhvervs- og produktansvar, betingelsesnummer 2201, punkt 2.6. Varmt arbejde omfatter arbejde, hvor der anvendes værktøjer, såsom vinkelslibere, ukrudtsbrændere osv., der frembringer flammer, gnister eller kraftig varme. Dette kan f.eks. være tagdækning, svejsning, skæring, lodning, tørring, afbrænding osv.

Endelig tilbyder vi en montageforsikring, der specielt er tilpasset installatørbrancherne inden for el og vvs. Denne forsikring dækker skade, der pludseligt, uforudset og direkte rammer nærmere definerede maskinanlæg. Du kan således forsikre de genstande, du selv skal levere, installere og montere på arbejdssteder overalt i Danmark.

For at få adgang til vores nye håndværkerkoncept med alle de nævnte fordele kræves en samlet gennemgang og opdatering af dine erhvervsforsikringer.

Vi opfordrer dig derfor til at kontakte os på tlf. 55 55 88 88 (vælg “Erhverv”) eller sende en mail til erhverv@storstrom.dk for at aftale en forsikringsgennemgang med vores erhvervsteam.

Vi ser frem til at hjælpe dig med at sikre din virksomhed på bedst mulig vis.

Storstrøm Forsikring
Team Erhverv

3
Forsikringsagenter

En personlig og serviceminded forsikringsoplevelse

Vi er stolte af at have syv dedikerede selvstændige agenter tilknyttet Storstrøm Forsikring. Agenterne spiller en vigtig rolle i vores salg og kundeservice.

En af vores agenter er Carsten Nielsen, der har været en del af vores team i halvandet år. Med en solid brancheerfaring som Exam. Assurandør og tidligere landsformand for alle assurandører i Danmark, er Carsten en værdifuld ressource for vores kunder.

Carsten deler vores vision om at levere en personlig betjening, der desværre er blevet sjælden i vores branche. Han er altid tilgængelig for sine kunder, både før og efter forsikringerne er tegnet.

“Jeg sætter en ære i at være der for mine kunder, og de kan altid ringe direkte til mig”, siger Carsten med et smil.

Han fremhæver også det gode samarbejde med vores team hos Storstrøm Forsikring. Vi værdsætter hurtige beslutningsprocesser og forstår, at forsikring er mere end blot et standardprodukt. Vi tilpasser vores løsninger til vores kunders individuelle behov, og det bliver værdsat af dem.

Vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder en nem måde at komme i kontakt med os, især når de har brug for hjælp i tilfælde af en skade. Hos Storstrøm Forsikring er vi altid her for vores kunder, uden lange telefonkøer eller komplekse automatiske svarsystemer.

Selskabet vil gerne takke Carsten og vores øvrige agenter for deres dedikation og engagement i at levere den bedst mulige forsikringsoplevelse til vores kunder. Sammen fortsætter vi med at sætte kundeservice i fokus og sikrer på den måde, at vores kunder kan føle sig trygge og godt hjulpne.

4
En dejlig historie

Kælle og mit nye liv med ham

For nogle få måneder siden kom den lille hund Kælle ind i mit liv. Det har været en rejse med store udfordringer, men også store fremskridt.

Efter med stort vemod, at have sagt farvel til min skønne hund Akki for 2 ½ år siden, var jeg overbevist om, at jeg ikke skulle have en ny hund, før jeg trak mig tilbage fra arbejdsmarkedet. Men da jeg stødte på et billede af den lille sortpelsede Kælle i en hundegenplacerings-facebookgruppe, kunne jeg simpelthen ikke modstå ham. Selvom der blev advaret om Kælles nervøsitet og tendens til at snappe, vidste jeg, at han skulle bo hos mig, og at det ville kræve tid og arbejde, – men jeg var også helt parat til at tage udfordringen op.

Efter at have talt med ejeren, tog jeg Kælle med hjem til min dejlige ø – Bogø, som tilbyder fantastiske betingelser for en lille og stresset hund. Jeg var overbevist om, at mange af Kælles udfordringer primært skyldtes den usædvanlige situation med COVID-19-pandemien. Han havde sandsynligvis ikke fået tilstrækkelig stimulering og socialisering med mennesker og andre hunde. Derfor blev min primære indsats at socialisere ham og give ham den tryghed og stabilitet, han havde brug for.

Allerede nu kan jeg og alle mine søde kollegaer se en markant forandring i Kælle. Han er blevet meget mere afbalanceret og en dejlig lille hund, der trives. Jeg er utroligt taknemmelig for at have et job hos Storstrøm Forsikring, hvor jeg har haft mulighed for at have Kælle med på arbejde. Mine kolleger har været utroligt støttende og hjælpsomme i hele forløbet.

Selvfølgelig har jeg også sørget for, at Kælle er godt forsikret. Vi har både hundeansvars-, sygdoms- og ulykkesforsikring på vores produktpalette, hvilket giver mig tryghed og sikkerhed for Kælle, – også i fremtiden.

Denne rejse med Kælle har været en påmindelse om den utrolige glæde og berigelse, kæledyr kan bringe ind i vores liv.

Vi sidder klar ved telefonen til at hjælpe jer med jeres firbenede familiemedlemmers forsikring eller andre ting I skulle have på hjertet.

Tak fordi I er en del af vores fællesskab hos Storstrøm Forsikring.

Lis Keldborg
Kunderådgiver

5
Nyt bilprodukt

Ny og fleksibel bilforsikring

Vi er i gang med udvikling af et nyt bilprodukt, hvor vi dels får opdateret vores produkt og dækninger, og samtidigt genovervejer tariferingen af bilforsikringen.

Hvor vi hidtil har tilbudt en samlet pakke på alle biler således, at ved køb af kaskoforsikring var friskadedækning herunder glasskadedækning, dækning for påkørsel af dyr og parkeringsskade automatisk inkluderet, så vil du fremover kunne vælge præcis de dækninger der er relevante for dig.

Prisen vil afhænge af hvilken bil du køber, dit skadesforløb, din alder og dit ønske om selvrisiko samt de dækninger du vælger. Prisen vil dermed afspejle den risiko du ønsker at vi tager for dig.

Nyt bilprodukt

El- og hybridbiler

Vores el-og hybridbilejere er allerede godt dækket via deres friskadedækning, som dækker skader på både bilens batteri samt ladekabler, adapter og ladestanderen uden selvrisiko. Denne dækning vil vi fortsat tilbyde.

Veterankøretøj

Hvis du ejer en veteranbil, veteranknallert eller veteranmotorcykel tilbyder vi et yderst konkurrencedygtigt produkt. Vores forsikring dækker lejlighedsvis kørsel hele året – uden tillægspris for kørsel om vinteren – og dækker også privat kørsel i forbindelse med konfirmation, bryllup eller lignende. Du kan således sagtens køre din niece til kirken på bryllupsdagen.

Fastpræmieordning

I Storstrøm Forsikring er din forsikring en fastpræmieordning hvor du alene betaler din valgte selvrisiko efter en skade.

6
Forsikringssvindel

Forsikringsbranchen opdager svindel for milliarder

Forsikringsselskabernes fokus på at afsløre forsikringssvindel bærer frugt – til gavn for det store flertal af ærlige kunder. I 2020 afslørede selskaberne fusk med forsikringerne for over en mia. kr.

Nye tal viser, at der afsløres langt mere forsikringssvindel i Danmark end tidligere. I 2020 blev der opdaget 41 pct. mere forsikringssvindel end året før. Dermed blev de ærlige kunder og forsikringsselskaber sparet for en meget stor udgift, siger underdirektør Pia Holm Steffensen fra F&P – brancheorganisation for forsikring og pension:

“Forsikringer bygger på solidaritet og risikodeling, og derfor er der en direkte parallel mellem forsikringssvindel og socialt bedrageri. Hvis man snyder sig til en forsikringserstatning eller sociale ydelser, går det ud over os alle. Vi må finde os i højere forsikringspræmier eller højere skattebetalinger end nødvendigt”, tilføjer hun.

Sagt på en anden måde: Hvis nogen tager en større andel af ”kagen”, end de er berettiget til, så skal andre enten have mindre, eller også skal ”kagen” gøres større. Derved kommer vi alle til at betale, når nogen svindler.

Skader opdigtes eller overdrives

Forsikringsbranchen oplever mange former for snyd og svindel. Typiske svindelforsøg er, at der opdigtes og anmeldes et indbrud, der aldrig er sket. Eller at en skade gøres meget værre, end den er – enten i skadesanmeldelsen eller i virkeligheden. Der er også meget svindel med bilforsikringer og ulykkesforsikringer med opdigtede eller voldsomt overdrevne skader.

Svindel ikke i orden

Danskerne synes ikke, forsikringssvindel er i orden, og langt de fleste kunne aldrig finde på at svindle med forsikringerne. Det viser en tidligere Epinionsundersøgelse, som F&P har gennemført. Her mener næsten alle (98 pct.), at det ikke er i orden at overdrive eller opdigte skader for at få en større erstatning. Danskerne (94 pct.) mener også, at forsikringsselskaberne bør gøre en særlig indsats for at bekæmpe svindel.

svindelmetoder
7
Nyhed

Land Rover, BMW og Tesla har flest skader – Porsche har de dyreste

Sidste år var der 363.000 skader på personbiler i Danmark, og forsikrings-selskabernes udgifter til reparationer var 4,4 mia. kr. – flere end hver 10. bil løb ind i en skade, viser nye tal.

Land Rover er årets bilmærke i toppen, og flere end hver femte Land Rover i Danmark måtte i 2022 omkring autoværkstedet med en forsikringsskade, siger Pia Holm Steffensen, underdirektør, F&P.

BMW og Tesla følger lige i hælene på Land Rover, når det gælder antal anmeldte forsikringsskader pr 1000 biler. Men når man tæller det totale antal bilforsikringsskader, topper Volkswagen efterfulgt af Toyota, Peugeot og Ford.

Det handler om, at det er de bilmærker, der kører flest af på de danske veje. Bilejere er generelt gode til at bruge deres forsikring og anmelde de skader, der kan dækkes, siger Pia Holm Steffensen og understreger, at de fleste skader kan betegnes som ”småskader”, der stammer fra mindre påkørsler og parkeringsskader, og som i 2022 i gennemsnit kostede 12.000 kroner. Men det beløb kan ikke alle biler holde sig inden for.

Rekorden ligger på 24.200 kroner for en gennemsnitsreparationspris – og den tilfalder Porsche. Det er dobbelt-op fra de mere almindelige hverdagsbiler, og Porsche får igen følgeskab af Landrover, og så Polestar og Jaguar, siger Pia Holm Steffensen.

Bilmærker
Bilskader total

Om opgørelsen: F&P har analyseret de seneste tal i Autotaks (2022).

8
Storstrøm Vejhjælp

Nyt og forbedret vejhælpsprodukt

Vi stræber efter at forbedre kundeoplevelsen og tage større ansvar, og derfor lancerer vi vores egen vejhjælp: Storstrøm Vejhjælp.

Fra 1. juli 2023 skal du ikke længere kontakte SOS Dansk Autohjælp, som tidligere har været vores vejhjælpsleverandør. I stedet skal du kontakte Storstrøm Vejhjælp.

Falck, med mere end 50 års erfaring, vil levere selve vejhjælpsassistancen som vores nye underleverandør. Vi har valgt Falck på grund af deres høje serviceniveau, omfattende erfaring og store kendskab til området. Derudover har vi forhandlet en favorabel prisaftale, som vil komme vores kunder til gode.

Du kan nu rekvirere Storstrøm Vejhjælp døgnet rundt ved at ringe på 55 55 88 88 eller ved at bruge vores app.

Vi ser frem til at kunne levere vejhjælp af høj kvalitet og sikre en problemfri oplevelse for vores kunder.

Falck overtager behandlingen af vores rejseskader

I Storstrøm Forsikring er vores mål at sikre hurtige og effektive svar på skriftlige henvendelser inden for 5 arbejdsdage. Ringer man om en skade, stræber vi efter, at det tager under 15 sekunder at få kontakt til en medarbejder.

SOS International har indtil nu behandlet rejseskader for Storstrøm Forsikrings kunder. En del kunder har dog påpeget, at behandlingstiderne har været noget længere end dem, der gælder for andre typer skader.

Som konsekvens af dette har vi taget større ansvar for kundeoplevelsen og lancerer brandet Storstrøm Rejse. Fra 1. juli 2023 skal du som kunde kontakte Storstrøm Rejse direkte på rejse@storstrom.dk eller telefon 55 55 88 88, hvis du har brug for hjælp før, under eller efter din rejse.

På vores hjemmeside vil vi også lancere muligheden for at anmelde skader direkte til os, ligesom man i 9 ud af 10 tilfælde vil kunne få en medicinsk forhåndsvurdering på få sekunder.

Som underleverandør vil Falck overtage behandlingen af rejseskaderne. Falck er kontraktligt forpligtet til at have svartider, der matcher de mål, vi også har for andre skader.

Vi ser frem til at levere rejseassistance hurtigere og mere effektivt. Har du en eksisterende rejseskade, vil den blive færdigbehandlet af SOS International.

9
Nyt hovedkontor

Den 1. august flytter vi til nyt hovedkontor på Farø

Vi er midt i en spændende fase i vores virksomhedshistorie: Flytningen af vores hovedkontor til den smukke lille ø, Farø.

Det er ikke blot en simpel flytning af vores arbejdsplads, men faktisk en fuldstændig transformation af både vores virksomhedsprofil og udtryk. Bygningen bliver således et moderne og indbydende sted at arbejde. Et centralt element i vores renoveringsprojekt har været ændringen af den nordlige facade og indgangspartiet, som nu fremstår som et arkitektonisk mesterværk.

Vi har samarbejdet med vores dygtige arkitekter om at skabe en innovativ og gennemtænkt designløsning til den nordlige facade. Resultatet er fire store glaspartier, der dominerer facaden og lader masser af naturligt lys strømme ind i vores bygning. Indvendigt er væggene også blevet erstattet med glas, hvilket skaber en gennemsigtig og lyseffektfuld atmosfære. Den transparente tilgang til vores bygningsdesign åbner op for samarbejde og kreativitet blandt vores medarbejdere.

På gulvene har vi valgt at lægge særlige naturfliser fra Egetæpper, der skaber et unikt mønster, der leder tankerne hen på efteråret ved vandkanten. Dette tilføjer ikke kun et æstetisk element, men skaber også en forbindelse til naturen og vores omgivelser.

Den gamle metalbrandtrappe er blevet udskiftet med en imponerende flot trætrappe, der ikke kun fungerer som en brandtrappe, men også som en elegant og funktionel trafikåre i vores bygning. Denne ændring tilføjer et æstetisk element og skaber en behagelig atmosfære i selve bygningen.

Ventilationssystemet i vores bygning er også blevet omhyggeligt designet for at sikre et behageligt og sundt indeklima. Luften pumpes diffust ind over loftspladerne, og konstruktionens porøsitet samt små mellemrum mellem pladerne forhindrer træk og sikrer samtidig en effektiv og velventileret atmosfære i vores lokaler.

Vi ser frem til at tage det nye hovedkontor i brug den 1. august, og vores medarbejdere glæder sig meget til at nyde de forbedrede arbejdsforhold. Beliggenheden tæt på motorvejen vil også være en fordel for vores virksomhed, da det vil hjælpe os med at tiltrække de rette medarbejdere med de nødvendige forsikringskompetencer. Vi er stolte af at kombinere en fantastisk central placering med en utrolig naturskøn beliggenhed, hvilket skaber en perfekt kombination af tilgængelighed og skønhed.

Vores renovering og transformation af vores nye hovedkontor på Farø er et eksempel på vores engagement i at skabe en moderne og inspirerende arbejdsplads for vores medarbejdere, og vi ser frem til at begynde et nyt kapitel i vores virksomheds historie og fortsætte vores succesfulde vej ind i fremtiden.

10
Jobopslag

Bliv en del af Storstrøm Forsikring

Vil du være med til at styrke kontakten mellem borgere og vores forsikringsagenter?

Storstrøm Forsikring søger engagerede phonere, der kan ringe aftaler for vores agenter og samtidig opbygge en stærk forbindelse til alle borgerne i vores kerneområde, der er region Sjælland. Vi søger både yngre mennesker, herunder studerende, samt ældre personer, såsom pensionister, der ønsker at tjene lidt ekstra ved siden af deres folkepension og samtidig bevare kontakten til erhvervslivet. Hos os ønsker vi ikke bare ‘kanonsælgere’, men derimod mennesker, der vil møde vores kunder i øjenhøjde.

Krav til en god phoner:

• Du har en udadvendt personlighed og er en god kommunikator

• Du har et venligt og imødekommende væsen, der giver dig evnen til at skabe gode relationer

• Du er lydhør og har evnen til at lytte til vores kunders behov og ønsker

• Du er motiveret og selvdrevet med en positiv indstilling

• Du har gode it-færdigheder og er fortrolig med telefoni- og kommunikationssystemer

• Erfaring inden for salg eller kundeservice vil være en fordel, men det er ikke et krav


Hvis du er klar til at arbejde 8-10 timer om ugen, sammen med vores dedikerede team og hvis du vil være med til at skabe en positiv forskel for vores kunder i region Sjælland, så modtager vi gerne din motiverede ansøgning vedhæftet et kort CV.

 


Ansøgning sendes til:

Direktør Per Guldbrandsen
Telefonnummer: 55 55 88 88
E-mail: pg@storstrom.dk


Vi ser frem til at høre fra dig!

Vær opmærksom på, at vi i løbet af sommeren 2023 flytter til vores nye, fantastiske domicil med en spektakulær 360 graders vandudsigt. Vi er derefter beliggende ved Sydmotorvejens afkørsel 42 på den smukke lille ø, Farø.